Ofte stillede spørgsmål

Her kan du få svar på nogle af de mest stillede spørgsmål.

Har Cirkus Mascot en facebook-side?

Det kan du lige tro vi har og den bliver løbende opdateret med spændende indhold og konkurrencer.
–> http://facebook.com/cirkusmascot

Tager I imod Dankort?

Ja det gør vi!
Vi vil dog gøre opmærksom på, at vi har været ude for at terminalen ikke har kunne få forbindelse. Men det var kun tilfældet i 2 byer tilbage i 2016.

Tager I imod andre kort som f.eks Mastercard?

Du kan både betale med Mastercard, Visa, Visa Electron samt MobilePay.

Kan børn under 3 år komme gratis med i cirkus?

Ja børn under 3 år har gratis adgang så længe de sidder på skødet af en voksen.

Jeg har købt billetter her på hjemmesiden – Hvad nu?

Glem ikke at du modtager dine billetter på e-mail,de skal printes og medbringes ved indgangen til teltet. Det er også muligt at fremvise billetterne digitalt på eksempelvis smartphone ell. tablet.
Har du problemer med at få printet dine billetter, så kontakt vores kundeservice på telefon 20 74 50 52.

Jeg har ikke modtaget min cirkusbilletter på mail?

Der kan gå op til 20 minutter fra du har gennemført købet og til at billetterne ligger i din indbakke. Prøv også at tjekke dit spam filter eller mappe med uønsket mail.
Hvis du ikke har modtaget dine billetter efter 20 min, så kontakt vores kundeservice på telefon 20 74 50 52.

Kan man få refunderet sine købte billetter?

Nej desværre.

Må jeg godt tage min hund med i cirkus?

Nej desværre. Lugten af andre dyr kan få vores egne dyr til at blive uopmærksomme under forestillingen.

Kundeservice

Brug for hjælp?
Telefon 20 74 50 52

Cirkus Mascot © 1994 - 2017 • Hele Danmarks Familiecirkus